El pla d’accions del 2019 de Turisme Montseny va tenir el recolzament econòmic de la Diputació de Girona, amb una quantitat de 5.000 € i de Barcelona, amb 11.500 €, mitjançant subvenció per la “Creació de productes i accions que promoguin les bones practiques en el turisme al Parc Natural del Montseny” I també participant activament a la Carta Europea de Turisme Sostenible del Montseny.

Gràcies a aquesta col·laboració s’han pogut crear i desenvolupar productes turístics compatibles amb la CETS Montseny com ara:

  • El programa Coneix i Tasta
  • El programa el Montseny és cultura,
  • Els paquets turístics d’escapades al Montseny
  • El llibret digital “Regala Montseny”.

    

També s’ha pogut anar actualitzant la web de l’associació, s’ha realitzat les agendes del cap de setmana, s’ha promocionat l’hivern al Parc mitjançant concurs d’instagram, i la creació d’un expositor perquè cada associat tingui la informació visible i s’ha començat a treballar amb la campanya Ambaixadors del Montseny, un projecte que tindrà lloc al llarg del 2020 i es preveu que diferents persones reconegudes del territori ajudin a donar missatges sostenibles del Montseny, potenciant els seus valors i singularitats d’entre el públic local.

There are no comments yet.

Deixa un comentari

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).